2 september

har verkligen inte hunnit blogga idag och jag orkar inte gå igenom vad som har hänt i skolan och sådär men det var väll ganska trevligt förutom på kemin där jag vekligen höll på att somna på riktigt.

efter skolan fick jag verkligen skynda mig hem eftersom jag skulle spela match en timma senare. och hahah, ah vi ska inte änns prata om när jag skulle försöka göra pannkakor när jag var superstressad, haha

kom iallafall hem för ett tag sen nu, vi förlorade tyvärr med 1-0, men målet var offside.
men såhär roligt har vi aldrig haft när vi har förlorat, HAHA, och även moa visade en annan sida av sig, den kaxiga sidan. eller bara trötta

 

eftersom jag inte har något inntressant att berätta så avslutar jag nog nu.

ha det så braaa :D

 


Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

synd att ni förlorade.

2009-09-03 @ 16:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0