22 september

kom precis hem från skolan.

vi började med svenska, några redovisade om sina böcker och sen läste vi bara.
efter svenskan gick vi till linné för att ha musik, nästa vecka ska vi ha ett musikprov, har aldrig haft det innan ?!
sen var det iallafall matte, genomgång och sen jobba på, blev klar med diagnosen.
sen var det språk, och jag sitter allra längst fram vid monikas bord. och monika ör ju som hon är så ibland ställer hon sig och pratar med sig själv, och då är jag typ den enda som hör och får  skrattanfall.. så är det.
sist hade vi teknik, jag och alex, och nån mer ?! hade hand om rörelsen också, vi är ju coola så vi körde bollen i burken. haha !

nu måste jag nog göra en hel del läxor, men orkar inte. som vanligt.
haha

ha det bra :)


har inga roliga bilder att langa nuförtiden men jag och elin ska ut och fota någon dag !


grattis wilhelm, 1 år idag (: ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis wilhem

2009-09-22 @ 14:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0