23 september

kom nyss hem från skolan och hinner igentligen inte blogga någonting, men när jag såg att skolfotot hade kommit var jag nästan tvungen!
yes, här är det alltså.
klass 8c1 !

kan inte precis säga att jag blev nöjd, usch nej. tvärtom !¨
nu längtar jag till skolkatalogen kommer så jag får se alla andra klassen också!




vi började dagen med turism- fortsatte skriva våra brev till våra tyskar, och då ska man skicka iväg ett egopix på sig själv också, och nu ångrar jag att jag valde den bilden jag tog.
matte- fortsätta jobba
lunch
bild- mååålaaa
biologi- hade det bara i en halvtimma ungefär, sen kom det några stycken från kenya och berättade om hur de har det och massa..
kemi- kenyafolket berättade och sen fick vi kolla på 2 filmer, och allmänt flumm med elin!




nu hinner jag inte mer, ska nämligen iväg och spela match i hultsjö!
sista matchen, önska oss lycka till ! :DD


hörs sen

Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

jag ser heller inte så himla fin ut -.-

2009-09-23 @ 16:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0