25 september

nu är det helg, igen.
är det bara jag som tycker att veckorna går otroligt snabbt nu förtiden? det är kanonbra!

vi började med engelska, då jobbade vi bara tror jag, sen sjöng vi ju waltzing matilda också såklart haha!
sen svenska, då fortsatte vi med ämnesproven. gick väll helt okej.
lunch
efter lunch var det idrott, då körde vi brännboll.. inga kommentarer
sen SO, där var allt kaos !  ni som fattar fattar, men seriöst. alla sprang runt och antingen grät de eller så dampade man runt, ja herregud..
på handlednigen/a-tiden satt vi i datasalen och sådär :)


nu är det alltså helg dåja.
idag ska jag bara ta det lugnt och inte göra någonting alls !  imorgon blir det nog nässjö en sväng med mamma, och på söndag är det ingenting bestämmt. conny, min tränare ringde igår och frågade om jag vill vara med och spela med damlaget på söndag, men jag sa nej, faktiskt. haha! läskiigt att spela med damlaget ju !!


nej nu ska jag bara sitta och inte göra nååågonting. haha !
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0