29 september

kom precis hem från konfa, jag elin matilda och jesper fick sluta 1 timma tidigare bara för att vi ska till mosshemmet, det gillar vi! :D

skolan var väll som en helt vanlig tisdag jag behöver inte rabbla upp vad vi gjorde.

när jag kom hem från konfan såg jag att både lassetröjan och skivan+ en film vi skickade efter hade kommit, så nu går jag runt i min älskade tröja! och sen såg jag även att nya frida tidningen hade kommit, men såklart, när jag inte hinner läsa den så kommer den.

nu måste jag nog börja packa, haha!

ha det bra så hörs vi imorgon ! tar med kameran också så jag langar bilder sen :)



hahha! webcam bild där också!

 


Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

Du knarkar verkligen lasse XD

2009-09-30 @ 12:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0