7 september

började dagen med att jag mådde jävligt illa och var riktigt nära på att stanna hemma från skolan idag, men tillslut åkte jag iväg iallafall.
först slöjd, börjar bli riktigt seriös nu där ju ! MVG? ja tack. HAH
sen matte, då hade vi bara rörelse.
SO, grupparbetet
och sist, spanska, haha, stackars monica som var förkyld idag,så hon knappt kunde prata.. hoppas hon blir sjuk så vi får vikarie !!! mohahah.
efter skolan stannade jag kvar och snackade med alle och ludwig lite :)

väldigt slapp dag faktiskt 09.30-13.30 (y)


ikväll blir det match mot österkorsberga (om jag inte minns fel)  på hemma plan, fast i sjöängen!


ganska ointressant bild igentligen :D


Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

har inget o kommentera här(y)

2009-09-07 @ 15:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0