9/9 09 (a)

orkar igentligen inte med bloggen, även om jag har mycket att skriva om.
börjar kanske tappa inntresset..

igår var vi ju iallafall på sverige-danmark matchen, sverige förlorade ju tyvärr men vi hade väldigt trevligt iallafall. sen stannada jag och pratade med ludwig lite också, det var också mysigt (:

idag efter skolan var det marknad i den här stora staden..
var väll trevligt i början oså men sen bajsade sig allt.
och jag blev övertrött.


nu sitter jag och lyssnar på depp musik och ska hoppa in i duschen, sen måste jag faktiskt plugga lite.


vi hörs när jag har lust att blogga.
:D





Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

NEJ! SLUTA INTE BLOGGA

2009-09-10 @ 15:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0