back in town

jag har bara en sak att säga igentligen, göteborg var underbart!
jag och matilda hade verkligen jättekul hela tiden!

först gick vi på stan, hittade bara 3 saker, 2 tröjor och underkläder.
fast precis sen när alla affärer hade stängt så kom vi på att vi ångrade oss och ville köpt sånna där bad hair day mössor från rut m.fl.
så matilda ska köpa en sån till mig när hon åker till stockholm har jag bestämt!

iallafall, det blev liseberg en liten sväng också, bara 2 timmar eller nått, men vi han åka 4 saker iallafall, haha.
balder,spinrock,hang hai och lisebergsbanan.
skitkul!
och jag och matilda hade världens bästa teamwork där inne på liseberg :) tro mig !!

och i bussen hem var vi otroligt trötta så vi flummade ihjäl oss nästan.
kul var det iallafall!

idag sov jag till ungefär halv 12, det var sköönt att äntligen få sova ut.

idag är det ingenting bestämt mer än att vid 5 ska jag vara med 94orna och spela match :)
önska mig lycka till ! :D



här kommer bilder på tröjorna jag köpte :)



randig väldigt mycket OVERSIZE tröja -H&M


svart klänning/tunika -bik bok



nu funderar jag på om jag ska sätta mig och fixa en ny header, har haft den här riktigt länge nu ju!
ha det bra allt foolk :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Shit vad nice :D

Hoppas du har haft en bra helg :)

2009-09-06 @ 13:16:26
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: tilda

hah, jo nog va det flumm på bussen hem hhaha , shhh, men ah tack för allt du e underbar . jag hade så grymt kul ! å ja håller med ! vårat teamwork på liseberg va bäst <3

2009-09-06 @ 14:18:33
Postat av: Ludwig :P

det lät ju as kul:D

2009-09-06 @ 20:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0