bara för jag har tråkigt

Du har under den senaste månaden...
målat dina naglar: nejjj
haft mens: inte än. heh
kysst det motsatta könet: nej
sjungt en tjejsång: det har jag säkert
dansat framför spegeln: alltid
hoppat studsmatta: nej,
varit kär: kanske...
varit utomlands: nej. haha
hatat någon: hata är väll o ta i, men nästan
köpt kläder för över 700 kr: nej
köpt mat för över 100 kr: nej
pussat en kille: nej
köpt skor: nej, där också
önskat dig långt långt bort: har jag säkert

Vad...
har du på dig: just nu, underkläder, linne, tröja, och sen mjukiskläder över det, och jag fryser fortfarande :O , juste, strumpor också (y)
är klockan: 20.56
ser du om du kollar rakt fram: skärmen och bakom det en karta.. ?
älskar du mest på denna jord: många, väldigt många
har du för tapeter i ditt rum: vita, och en vägg med svart/grå/silver
är ditt favoritgodis: choklad
använder du mascara: alltid

är det pinsamaste du har i din väska: det beror på vilken väska ?, .
tycker du om killar: hah, jadå :D
brukar du göra en lördagskväll:  oliikkaaa

Vem...
hade du senast sex med: no one
inspirerar dig: massor
tycker du är coolast i din klass:  GUSTAAV !! hahah
hatar du: mig själv ibland :D
brukar du umgås med mest: matilda trorr jag
pratade du senast med: face to face, med blenda och via fonen med blenda där med tror jag.
pussade du senast: elin !!





såhär kul har jag en fredags kväll !


Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

haha (jag vet att du älskar mina skratt)

2009-09-05 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0