barväcktaaaarrrnaa !!

barnvakts uppdraget- slufört !
dagen har varit jätte rolig, och det roliga fortsätter kvällen ut :D

jag och matilda var ju som sagt barnvakter idag, från 9 till 4, och det gick kanon bra.
vi har hunnit med att, leka i lekparken, på på stan, fika på stan, fått johanna att sova trots den gnissliga rullgardinen , läsa böcker, pussla.
hahah, kul var det iallafall (:

och nu kom jag precis ur duschen och nu måste jag snart fixa mig!
annars har jag inte så mycket att skriva ..
 skriver mer imorgon,



en oredigerad bild sen sverige-danmark matchen
12 i danmark var GRRRRR !! :D






Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

stackars barn :P

2009-09-12 @ 16:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0