18 september

veckoorna går grymt snabbt och nu är det helg igen.

vi började dagen idag med skoljoggen, elelr vi gick ju runt sjön men ah. sen 20 minuter svenska, lunch och sen SO, på SOn började vi göra manus till pjäserna, haha, våran blir grym!
sen handledning/ a-tid / matte, fast då städade vi mest bara, så en rätt slapp dag iallafall (:

efter skolan åkte jag och matilda upp på stan och gick och fikade med marie och oscar, sen gick vi vidare upp mot el-giganten och kollade ifall lasses skiva hade kommit och det hade den!  men jag orkade inte köpa den för jag hade inte så mycket pengar med mig, sen gick vi vidare mot JC och matilda köpte ett halsband :)
och nu kom jag precis hem.
och nu är det väll bara att sätta igång och packa, uschhh. jag vill verkligen inte till lägret!!
men på söndag blir det match, och det längtar jag faktiskt grymt mycket till! känns som jag inte har spelat match på flera år ! så nu är jag riktigt taggad, + att det är hemmamatch också, så ni som bor här, kom gärna och titta :D sjöängen 16.00 (yy)

och vill ni veta en ganska kul sak ?! , imorse när jag frös som en idiot tog jag på mig min morgonrock, och när jag tog på mig den så kände jag att det var något tungt i den, så kände jag där i fickan, och guess what !? där var ju min älskade mobil, fatta hur glad jag blev då ! så nu är den alltså tillbaka i banan igen :)
nu ska jag nog gå upp och vara lite social mot min bror.
ha det braa ! :)



Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

jag kommer på matchen (grattis till telefonen)

2009-09-18 @ 17:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0