gransnäs lägret

jag är tillbaka efter ett grymt roligt läger!

vi började med att fika och få massa information, sen var det massa lag tävlingar, haha vi var säämst. nästan !
sen var det lunch igen tror jag, alltså tro mig, vi åt nästan heeela tiden.
efter det var det gruppaktiviteter.
jag orkar inte berätta exakt allting vi gjorde men ja.

på kvällen sen iallafall så var det mer lagtävlingar, fast man skulle först springa runt inne i huset och få bilder och kartor och sen fick man en ficklampa och så skulle man springa ut i skogen mitt i natten och försöka hitta resten av allt folk, hahah. men vi kom ju fram sen tillslut iallafall, då satt vi alla runt en eld mitt ute på en udde, jätte mysigt :)
efter det tog vi nån jätte lång omväg tillbaka till stugorna och sen gick vi in till våra rum.
jag,matilda,elin,eve,emma och krizze sov i ett rum och då blev det en hel del snack sen på kvällen.

imorse vaknade vi runt 8 och åt frukost, sen packade vi ihop och satte oss på bussen och åkte hem.
och nu är det riktigt skönt att va hemma faktiskt.
och snart blir det match mot vetlanda tror jag det var.

16.00 i sjöängen, be there ! :D



nu ska jag nog lägga mig och vila lite, eller kolla på någon film.
bilderna kommer sen när eve har skickat dom ! :D

Kommentarer
Postat av: Felicia

åh gillar headern ;D

2009-09-20 @ 18:19:02
URL: http://thelipgloss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0