24

gick in på blogg.se innan och då såg jag att stinalee har blivit mamma, gick sedan in på hennes blogg och såg att det var verkligen så.
tisdagen den 22 september kom hennes dotter !
gratttis till stina !

bilden tog jag från hennes blogg!






idag var det exakt 1 månad sen skolan började..
kom iallafall hem från skolan nyss, denna torsdagen var faktiskt inte lika seg som förra..
började med svenska iallafall, då var det ämnesprov, det gick väll helt okej, fortsätter med det imorgon.
sen var det so, grupparbeterna, vi är snaaarrt klara.
sen spanska, skriva självvärderningar och jag och antonia spelade upp våran pjäs.
lunch
fysik, satt bara i datasalen och nästan av hälften var inne på min blogg och andra halvar var inne på elins. haha ! askul!
sen engelska, läsa och översättaa.
sist idrott, då körde vi lacross. inte så jätte seriöst, haha !


sitter här hemma och ska snart hoppa in i duchen, är gryymt trött !


hörs nog senare :)

Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

En månad?!?!

2009-09-24 @ 19:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0