25/9

kom precis hem från nässjö.

mamma och jag åkte dit enbart för att leta efter en jacka till mig, och tro det eller ej, men jag hittade en iallafall, fast det blev ingen skinnjacka, fast om det var det jag ville ha, men alla säger att man inte kan skinnjacka på vintern, så det blev en lite tjockare jacka :)
sen fick jag även ett par öronhängen och lite småsaker ! :)
när vi kom tillbaka till eksjö gick vi in till lindex här och gissa vem jag mötte då ? jo blenda, som jag inte träffat på jättelänge, så hon följde med oss hem ochså, på lindex köpte jag bara ett nytt puder.

nu ska jag gå ut och möta blenda så ska vi åka och köpa lite gott tills ikväll, för ikväll sover hon här, mysiigt!


ha det det bra !
pussss



Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

najsigt

2009-09-27 @ 16:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0