27/9

sådär, inte blivit mycket bloggning verken igår eller idag.

igår kväll satt jag och blenda och kollade på she's the man!  skitbra :D fast  jag har sett den innan :)
vi somnade rätt tidigt också, ganska ovanligt för att vara oss..

imorsen vaknade jag av att blenda snarkade och sen kunde jag inte somna om av det, hah!
och idag har vi inte gjort så mycket, fotat, fixat o ja, tagit det allmänt lugnt :)

och snart är det skola igen, men även den här veckan kommer nog gå riktigt fort..

nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta äppelpaj tror jag. haha!


ha det bra :)


hahahah, såhät kan det gå (:







har inte riktigt ork till att blogga just nu, bloggtorka dessutom.

så vi hörs väll....när vi hörs


Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

OMG, en film som jag faktiskt inte sätt :O

2009-09-30 @ 12:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0