28 september

igår när jag skulle gå och lägga mig och sova lånade jag pappas ipod för han har massa med bra musik där, och eftersom jag var sjukt trött men endå överpepp låg jag sjöng med i texterna så högt jag kunde, och eftersom jag störde alla andra i huset kom mamma in och skulle säga till mig, eller nått, men såklart så hörde inte jag det, jag låg där och sjöng som en idiot och så blundade jag samtidigt, men plöstligt så känner jag att någon tar tag i min arm och jag (lättskrämd som jag är) hoppar upp och mobilen som låg på min mage flyger upp och landar långt borta på golvet, oh herregud vad rädd jag blev!  helt seriöst så tror jag inte att jag blivit såå rädd så jag blev då i hela mitt liv. herregud! hahah, tur att det var mamma som tog tag i min arm och inte någon annan......
sen låg jag bara och dog av skratt !   hahah!



idag började jag med att gå till tandläkarn, nu är det inte långt kvar med tandställningen, vilket är jätte skönt, men nu så säger dom ju såklart att jag kanske ska ha det där uppe också, usch!
åkte tillbaka till skolan sen iallafall, med moa som också hade varit hos tandläkarn, haha! vi är otrooligt coola som hänger där ! , hostt

sen var det dags för slöjd, elin och eve och jag är ooootroligt bäst på att såga, haha!
sen matte, solweig är bäst på att vara seg, håller på att somna när hon pratar, seriöst.
lunch
SO, spela upp pjäserna, fast vi hann inte så vi gör det så vi får göra det på torsdag istället.
språk, spela upp pjäserna där också, men jag och antonia gjorde ju det i torsdag så vi läste typ något och översatte det.

slutade halv 2 idag och det riktigt skönt, så nu sitter jag här utan att igentligen göra något vettigt, tror jag måste börja packa lite sen tills imorgon också, vi ska cykla ut mosshemmet med klassen och sova över där, kommer bli as kul, speciellt när man har världens bästa klass också ! ♥





förlåt om jag langar egopix hela tiden.








grattiis till hilda som fyller 14 idag! :D
<3

Kommentarer
Postat av: Hilda

TACK ELIN! Puss :DD <3

2009-09-28 @ 16:02:09
URL: http://hildafransen.blogg.se/
Postat av: Ludwig:P

haha, tandläkar barn XD

2009-09-30 @ 12:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0