30 september

hemma igen från hajken.

igår började vi med att cykla till skolan och mötte upp klassen, sen cyklade vi ut till mosshemmet, hahah, alla är så snygga i hjälm också, när vi kom fram packade vi upp inne i ladan, och sen gick vi och satte oss vid läger elden och hade det allmänt mysiigt, sen grillade vi korv också.
efter det skulle vi gå en runda i skogen 3o3 eller 4o4, jag gick med elin,matilda och eve och jag tror fan att vi var den grupper som skrek mest av alla, det stod massa personer med svarta kläder ute i skogen och skrämde oss, och tro mig, när vi blev skrämmda första gången stod vi och skrek i säkert 10 minuter och bara backade mer och mer, så han som skulle skrämma oss fick tillslut säga " ehm, ni ska ditåt..."  . sen var det inte lika farligt resten av rundan, eller jo, men inte så som första! herregud .
sen gick vi iallafall tillbaka till elden och endel skulle ju sova där också, och jag ångrar att jag inte gjorde det för där lär det ju ha varit flera gånger så varmare än vad det var i ladan, där frös jag som en idiot!
men några satta somsagt nere vid elden till ungefär 4 på morgonen, och det var jag och några fler, sen gick jag och elin upp till ladan och la oss där och snackade med några som INTE sov, så somnade jag ungefär vid 5 tror jag, och vid 6 vaknar jag av att evelina börjar snacka om hur jobbig fidde är, så då kunde man ju inte somna om där heller. när vi hade ätit frukost och packat ihop var det bara att cykla hem igår, vi var hemma någon gång efter nio, då fick vi cykla hem och vara hemma tills vi skulle ha biologi vid tio i ett. så det har varit en rätt slapp dag idag, men på biologin och kemin var hela klassen verkligen dödströtta, höll på att somna flera gånger när vi kollade på film på biologin..

nu ska jag nog packa upp och sen göra lite på spanskan. 

här kommer lite tuffa bilder också :)
 



fler bilder lär ju komma framöver :)

Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

så jävla kul var det :D

2009-09-30 @ 20:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0