kom precis hem från fotbollen och har igentligen inte tid att blogga men en snabbis kanske jag hinner med.
träningen var över förväntat rolig faktiskt!
gick riktigt bra ett tag måste jag säga (:
sköönt, men nu känns det verkligen att det är höst,  tillslut såg vi knappt varandra eller bollen.

nu sitter jag här med näsan i matteböckerna, ska hinna med 1 och en halv sida tills imon + att 3 sidor SO måste jag kunna + att jag måste interjuva mamma på engelskan så snacka om att jag är tidsoptimist, vi har lixom haft hela veckan på oss men så skjuter jag upp allting kvällen innan, inte bra alltså.
så nu måste jag nog plugga vidare, tyvärr.
och imorgon är det fredag igen, den här veckan gick i turbo fart, verkligen.
på lördagen är jag fullbokad morgon till kväll !  först blir det barnpassning med matilda, åt hennes lilla gulliga kusin, johanna :) och på kvällen blir det fest.
imorgon är det disco också, lite sugen på att gå men vi får se :)

nej nu måste jag plugga.

förresten mår jag superduper bra just nu ! :D
och ett förresten till, samtidigt som jag sitter och pluggar lyssnar jag på rix fm, och då spelar dom"jag får lixom ingen ordning" med lars winnerbäck !
inte ofta man hör han på radion alltså ! :D


ha det bästt ! ♥

Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

fy fan, att det börjar bli vinter!

2009-09-10 @ 20:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0