göteborg !

minns ni när jag la upp ett inlägg där jag skrev att elin och jag skulle till göteborg ?
det blev lite ändrade planer så nu är det jag och matilda som ska dit istället. hah !

ska bli så jäävla kul och jag längtar redan,  vi ska shoppa massor och så kanske vi hinner med liseberg en sväng också, hoppas det för vi har aldrig varit där tillsammans, och så jävlar ska vi åka allting !


LÄNGTAAR TILL LÖRDAG ALLTSÅ !




var ute och fotade lite innan, fast sen kom det nån och skulle bada med sin äkliga hund så då gick jag.
och förresten ser det ut som jag har värsta fettvalken där men det är faktiskt min tröja.
och förresten är bilden inte alls mycket redigerad även om det ser ut så!

nu ska jag gå upp och kolla lite på kemi läxan. 
tror jag.. 

Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

fin bild:D

2009-09-02 @ 20:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0