horoskop♥mig

jag tycker det är otroligt intressant med horoskop, kollar mitt dagligen i smålandstidningen.

och nu sitter jag och tittar i frida tidningen så står det vad som kommer hända i veckorna fram till vecka 50 och jag ska se om det kommer stämma, denna vecka är tydligen min lyckovecka ?!
och sen står det såhär på min månads horoskop där :
fisken:

trevliga överraskningar och het passion kryddar kärlekslivet under hösten.perioden tycks bli en skön dans på rosor utan några större motgångar, bortsett från några turbulenta veckor i december då du kan lockas av förbjudna äventyr.
För övrigt tycks den upptagna fisken tillsammns med sin partner hitta den rätta,härliga balansen i relationen.  du som är singel raggar på rätt sätt,lever i nuet och gör förnuftiga val. Mitten av oktober verkar bli en härlig tid du sent kommer glömma.

bästa raggställerna: biblioteket och skivaffären (bibliotekt ?? )
din turfärg: rosa
du passar bäst ihop med: vågen, jungfrun och kräftan
varning för: tvillingarna och andra fiskar



sen kan jag skriva upp vad det står kommer hända några veckor framåt.

vecka 36: turvecka
vecka 37: hög flörtfaktor
vecka 38: jag ska umgås mycket med oxar ( MATILDAA :D )
vecka 39: bra kärleksvibbar
vecka 40: bra kärleksvibbar
vecka 41: jag ska umågs mycket med tvillingar
vecka 42: extra bra vecka för sex
vecka 43: extra bra vecka för sex
vecka 44: varning för skyttar
vecka 45: hög flörtfaktor
vecka 46: helt okej
vecka 47: trubbel
vecka 48: varning för tvilling
vecka 49: katastrofvarning
vecka 50: helt okej


är väll bara att vänta och se om något av det stämmer :D
men nu är det alltså min turvecka.. hmmm!


Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

haha, tror du på horoskopen?

2009-09-01 @ 17:43:56
Postat av: Emma

BIBLOTEKET xD hahahahahaaaaaaaa jag kissar ner mig

2009-09-01 @ 18:24:51
URL: http://eimmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0