9/11

äntligen helg!
fast den här veckan har gått ovanligt fort! men det är bara skönt!

idag har vi iallafall haft :
eneglska: blev mer so och så pratade vi om massa annat shit!
hahaha, våran klass kan verkligen vara riktigt störda ibland..
svenska: satsdela fortfarande
lunch
idrott: fotboll, haha. sämst
SO: skriftligt läxförhör, och det sämst är att han kommer sätta betyg på det! hejhej ig...
a-tid/handledning/matte: matte och sen målade jag lite på min superhjäte bild (y)

och nu sitter jag här och fettar mig med glass, men är det fredag så är det haha!
och ikväll blir det sex hos hilda.
HAHA, nej men vi ska till hilda ikväll vid 6,  mysiigt (:
jag,emma,hilda,moa,ludwig och kanske elin !


idag är det ju 11/9 , alltså 8 år sen world trade center crachades (eller va säger man ?) 3000 människor som dog i onödan bara för att några idioter vill hämnas, eller något.
i skolan såg vi på en en filmbit på youtube, den var inte så bra men det var den bästa jag kunde hitta..för jag hittade inte den jag letade efter, den är otroligt sorglig, den jag menar alltså, får väll leta vidare och lägga upp den sen om jag hittar den.


man blir ju inte precis glad av att titta på den...



slut pratat om 911...

eller påtal om datumet så fyller ju steffi år idag ! :D 14 år !!
GRATTISSS SNYGGINGG !! :D
<3


nu tror jag allt att vi ska äta.

ha det braa ! :D


Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

GRATTIS STEFFI :D

2009-09-11 @ 16:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0