skolan

först inlägget som jag skriver i skolan iår!
haha, så nu får ni vara beredda på att det blir endel sånna, endå om dom är vääldigt tråkiga och ointressanta så får ni stå ut med det för jag har endå aldrig någonting att göra här i skolan. 
har iallafall A-tid och vi ska kolla om det funkar att gå in på skolia.

annars har dagen varit otroligt seg, faktiskt.
iallafall nu efter lunch.
först hade vi engelska, och då jobbade vi i grupperna och översatte texterna.
efter det var det svenska, fortsatte med sattsdelar och sen läste vi bara.
lunch
sen idrott, det var faktiskt väldigt trevligt.
sen SO, fortsatte men grupparbeterna där också.
och nu har vi A-tid som sagt.

och om ca 4 minuter slutar vi då ska jag hem och ta det lungt tror jag.
skriver mer när jag kommer hem

pussss :*

IMON ÅKER VI TILL GÖTET !!!!
ALLTSÅ, JAG OCH MATILDAAA

HEHEHEH

Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

också min första kommentar i skolan (y)

2009-09-04 @ 14:50:44
Postat av: tiilda

aaa!!! SÅ BÄST BLIR DET !!! :*** <3

2009-09-04 @ 22:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0