13 september

minns ni att jag grattade steffi som fyllde 14 här på bloggen i fredags ?
det var ju naturligt det som var så superhemligt igår, vi skulle göra en överaskningsfest åt henne!
hon trodde att det bara skulle vara alle somm skulle komma hem till henne men sen så stod jag,elin,martin, emir,adam,lollo och ludwig där också !
ni skulle sett hennes min alltså! haha

vi kollade på två filmer, den andra brydde jag mig inte så mycket haha!  men den första var bra!
kom hem runt 1 någon gång och äntligen fick jag sova ut idag, sov till halv 12 och det är vääldigt länge för att var mig.

idag är det söndag och imorgon börjar allting igen.
uschh, det är ju så skönt att vara ledig liksom.
ingenting bestämmt idag förutom att jag måste städa mitt rum, igår hade jag panik och visste inte vad jag skulle ha på mig så jag slet ut nästan allting som finns i garderoben och tillslut var allting i en stor hög.
+ att jag tappade bort min mobil igår, det va helt mysko för jag hade den på köksbordet och visade mamma en sak. sen var den helt plötsligt borta, och jag har provat att ringa till den men jag hör ingenstans i huset att det vibrerar. så idag MÅSTE jag hitta den, jag kan inte leva utan min mobil :O !!

nu ska jag nog gå och hitta damsugarnnn' och sen städa!


en gammal bild men det var bara för att visa vad jag har på mig idag, har nämligen samma som på bilden förrutom koftan.
randing t-shirt - gina tricot
vitt linne under - VILA
strumpbyxor- ullared säkert

yess


Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

fin bild :D

2009-09-13 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0