1 september

skolan var väll helt okej idag slutade 20 i två så det var ganska skönt..

idag är det första höstdagen enligt kalendern men absolut inte enligt vädret för det är jätte sooligt idag, sommaren har gått otroligt fort men varit absolut den bästa hittills, tänkte lägga upp bilder på vad jag har gjort i sommar :D

först av allt var det ju skolavslutning

jag har tältat 2 gånger, en gång med hilda och ludwig ..

..och sen gång med elin, otroligt kul båda gångerna

jag var på cup, och vi kom tvåa i a-slutspel vilket är vääldigt bra !

jag var i underbara halmstad en vecka med familjen, gasnka mycket sol och bad

jag följde med matilda och hennes familj till västervik några dagar, otroligt kul och massa minnen kommer vi ha där ifrån. solade och badade massor också, eller aa... HAHA , matilda vet vad jag menar (Y)

oringen veckan, jag brydde mig inte så mycket om det men det kom ju dubbelt så mycket folk till eksjö än vad det brukar vara + att lena och orup kom.

sen som ni vet så var det ju såklart stadsfest som jag hade otroligt kul på, minne för livet !



jo, sen har jag ju gjort lite små saker också som bara är onödiga att ta upp här.

nu ska jag sätte mig och läsa min FRIDA tidning som äntligen kom idag,
uheee. mysiiigt !

ha det bra så hörs vi sen !

Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

detta sommarlovet var ju bästa asså

2009-09-01 @ 17:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0