6 september

tillbaka i civilisationen..

jomen lite trevligt var det väll allt ute på landet.

haha.

jo, nu är det söndag igen. och snart väntas en hel skolvecka framför, fast det blir en helt del som vi missar den här veckan vilket är awesome, imorgon har vi tillexempel en halvtimmas sovmorgon.
och sen slutar vi tidigare både onsdag och torsdag.
tummen upp för det, verkligen!

funderar på om jag ska ut och röra på mig lite, gå runt sjön eller något,
skulle vara väldigt skönt faktiskt, efter en fet kebab pizza..

jo, jag tror jag gör så, fast först måste jag ladda ipoden.
jag kan inte vara någonstans ensam utan den!


vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon efter skolan.

 

nytagen bild


Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

fyfan för skolan

2009-09-06 @ 21:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0