.

tog nyss fram en till kartong full med massa gamla bilder.
fast från när var vääldigt lite, men liten var jag inte till storlken iallafall, fyfan va fet jag var! hahah

men jag sitter här och skrattar åt en del bilder, och jag kan inte sluta, ibalnd får jag till och med tårar i ögonen när jag ser endel bilder. HAHA, stackars dom som var tvunga att gå och bära på mig 24/7 , som tex mamma och pappa.. hahah


men när jag ser endel andra bilder får jag också tårar i ögonen, inte pågrund av att de är roliga utan att jag saknar vissa personer, tillexempel, mormor och morfar.
och nu bryr jag mig inte om ni tycker jag är hur löjlig som helst.
när jag hittade denna bild kunde jag inte sluta titta på den..och jag kunde inte heller styra över mina tårar.. 

pappa, jag och morfar.

även om det var flera år sedan  så är saknade grymt stor just nu, jag kan liksom inte släppa det nu helt plötsligt,
varför just nu? jag har ju inte tänkt på det lika mycket alla andra år, och liksom, morfar lärde jag ju aldrig länna på det sättet, alltså jo, men inte på samma sätt som om jag skulle lära känna han nu när jag är 14.
och mormor, det var liksom 6 år sen, tror jag.
jag vet inte vad som har hänt med mig nuförtiden, jag har blivit så känslig för sånt här.
och just nu kommer det fram massaa minnen från förr..

nej usch, nu ska jag sluta vara så deprimerande, och ni tycker säker jag är aslöjlig, men som sagt så bryr jag mig inte, ni vet inte hur det är !!


nu ska jag hitta ett kort, och sen gå upp och titta på idol :)








jag saknar er ♥


Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

.

2009-09-16 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0