barndoms minnen

vi skulle ta med oss ett kort på när vi va små till svenskan på torsdag så jag tog fram en stor kartong med massa bilder från när jag var liten och fan va jag saknar den tiden, igentligen.
aldrig några problem, ingen brydde sig om jag såg för jävlig ut, aldrig bråk.
tänkte visa er några bilder (:


dagistiderna var underbara !här har vi alle, och bakom henne sitter nisen och till höger är tjockis jag :)


mer dagisbilder, här ser vi bla henkii,edvin, becca och mig (:


HAHAH, hampus o jag har varit kompisar läääänge. :)


många kalas bilder  finns det också, kolla bara på isabellas min när sara blåser henne i ansiktet med en sån där tuta grej.
:)

kolla eve, jag har också gått på gymnastik :)

det här är lite senare sen, men jag måste säga att jag saknar den där lilla klassen lite också :)

jag älskade verkligen att bygga snökojjor när jag var liten :)


ett minne är när jag, och min familj var på öland samtidigt som matilda och hennes familj, det va riktigt kul, men ser ni ? det ser ut osm jag är brunnet där. hmmmm!

 
ser ni mina jätte kinder eller?!   hahah!

se och njut säger jag bara, nu ska jag kolla lite på idol tror jag (:


Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

fint

2009-09-15 @ 20:54:59
Postat av: alexandra markovic.

HAHAHAHAHAH,

gud va gulliga alla är! :D

2009-09-16 @ 17:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0