17 april

märkte att det har blivit väldigt många mobilinlägg nu, vilket inte är speciellt kul att läsa!
allright, dagen var väll helt okej, det roligaste var nog iallafall att matilda lyckades gå in i en järnstång, jag vet att det gjorde riktigt ont och det blev världens bula och allting, men erkänn matilda, att det var rätt kul endå ;) klantigt iallafall, dagen gick snabbare än jag hade trott, och när jag kom hem skyndade jag mig som aldrig förr och snabbt hem, och sen hem till ludwig för att träffa honom och alle, och vi gjorde inte mycket mer än att cpa/prata/cpa ännu mer/mysa, haha! ungefär som vanligt då!


nu väntar jag på att mamma är färdig sen ska vi vara så feta så vi ska köpa pizza, jag är grymt hungrig så jag tror jag dör snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0