all the good girls are home with broken hearts

sitter och lyssnar på en massa deppmusik, egentligen vet jag inte varför, för jag mår inte dåligt eller någonting, snarare tvärtom. nästan iallafall!

skolan gick fort idag, och liksaså konfan faktiskt!
på a-tiden hade några teknik istället, där var det ganska party, och vi lyssnade på fjortisdunk!
på konfan spelade vi teater och ja, det gick ju som det gick, elin lyckades iallafall få ur sig sin replik lite lagom fel "han tog mig på mina brösten" hahha! 

efter konfan fick jag äntligen träffa mina fina vänner alexandra&ludwig igen, vi har faktiskt inte setts sen i lördags tillsammans! jag älskar oss! och vi kommer ha den bästa sommaren tillsammans! (y) ♥

nu ska jag ta och kolla lite på spanskan, om jag ska lyckas höja mig i spanskan, som jag verkligen vill, är det bäst att jag börjar ta tag i alla läxor där!





bara för jag älskar alla dom där bilderna jag har fått hem nu!
hahha!



Kommentarer
Postat av: LINAAAAA

HAHAH fan vilken charmerande bild på dig mig och elin D:

2010-04-13 @ 20:19:48
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0