Det kanske känns hårt, men när minnena väcks, kan jag fortfarande höra ditt liv

okej, alltså, förlåt för det kanske lite förvirrande inlägget igår men det var en helt crazy match! hhaha!

en väldigt trött och seg elin har idag iallafall klarat av en lika seg torsdag!
på matilda&eves idrottslektion har jag iallafall lyckats att skämma ut mig, genom att visa vilka taktkänslor jag har, alltså INGA. HAHA, oherreguudd!

när jag kom hem från skolan ringde blenda och berättade att dom hade fått sina klasslistor och jag som hade hoppas på att hon också skulle bli en c:are, blev besviken när hon sa att hon kom i en b:klass.. ! och hon verkar tydligen inte fullt nöjd med klassen heller, stackarn!

nu ska jag tydligen äta, sen måla klart min teknikgrej!


PEACE OUT !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0