nu kan du få mig så lätt - håkan hellström

ja, låten spelas om och om igen nu, bara för att jag har gått runt och mummlat på den hela dagen, grymt underbar låt!

"vem kysste elin bakom ryggen på marie, var det den store poeten som hon var förälskad i. fanns det en plats i hennes värld för två, snälla skicka ett vykort för jag undrar så"

jag vet inte varför, men jag älskar den biten!




har ingenting mer att säga, nu måste jag gå och göra pannkakor åt min kära far och mig, duktig flicka är jag! haha


bilden är så jävla härlig och ja, den är från sjuan när jag&emma hällde en jävla massa vatten på golvet i omklädningsrummet och åkte runt som -hahah- jag vet inte vad ?!

hahahhaha, EMMAA!  jag var tvungen!
hahhahaha, fyfan va crazyyyy det där var!  LOVE YOU ♥










jag förstår mig inte på dig, du är inte äkta. bestäm dig förfan.


Kommentarer
Postat av: Emma

huhuhuhu, om det var crazyy, men så jävla kul haha.



ELIIIIIN <33

2010-04-28 @ 20:56:57
URL: http://eimmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0