INGEN VILL VETA VART DU HAR KÖPT DIN TRÖJA!

besöksrekord igår ! 




måndag igen, och det går så snabbt fram så jag hinner inte med!
inget speciellt med den här måndagen så inget att ta upp, nu sitter jag här och lyssnar på en massa nostalgi musik från 1990-talet, och det är underbarrt! lina och jag sitter och dör/lever/dör och lever hela tiden, och det är så jävla underbart, och jag saknar alla gamla tider, och linaa ♥

boom,boom,boom,boom - vengaboys
wannabe - spicegirls
alla flickor - linda bengtzing
bra vibrationer - kikki danielsson
vem e det du vill ha - kikki danielsson
kom hem - barbados
superduperkille - sofie
hos dig är jag underbar - patrick isaksson
lyssna till ditt hjärta - friends

osv, osv!

hahha, ja, ni fattar hur underbart det är! hahah


nu ska jag skriva klart musikuppsatsen och sen sova!



8 JULI. SOMMAR. LASSE . STÄMNING. ELIN&JAG. FOLK. KVÄLL = U N D E R B A R T!


Kommentarer
Postat av: Hugoooooo

Känner faktist igen alla låtarna där! :o

2010-04-19 @ 22:45:43
Postat av: LINAAAAA

NOTSTALGIMUSIK WE LOVE!

2010-04-20 @ 16:53:05
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0