jag har åkt så många varv, men det är alltid lika svart

förlåt för dålig uppdatering idag men jag tror inte ni vill läsa om min tråkiga söndag iallafall!
jag har inte gjort någonting vettigt iallafall, meningen med den här dagen var att jag skulle plugga, för det är rätt mycket nästa vecka, men hur mycket plugg har det blivit ? inte ett pisssss, eller jo en sida i matteboken faktiskt! alltid ett plus ju!


nu ska jag äntligen slita mig härifrån och gå upp och vara lite social! haha
imorgon är det skola, och jag vill ha sommarlov mer än allting nu, men som tur är är det bara 2 månade kvar, och det går snabbt får vi hopppas!
fram tills skolavslutningen händer det rätt mycket saker, nästa helg ska jag och matilda göra en obligatorisk grej på konfan, i 5 dagar i maj ska vi till Berlin också, konfirmation, och sen kommer ju tyskarna i en vecka också! så ja, det händer en hel del.



bilen är i repris, men jag gillar den på något konstigt sätt.
den påminner starkt om tiden i sjuan, om när elin och jag levde vårt egna lilla liv. haha! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0