jag önskar att du kunde se mig nu, men tack ta hand om dig!

håller just på att byta om till den första fotbollsträningen på ganska länge, idag är det på gräs dessutom!  u n d e r b a r t ! och jag är faktiskt riktigt taggad! :)
känns lite konstigt att ha på sig benskydd och fotbollsskor men det går nog bra!

den här tisdagen har varit EXAKT lika flummig och allmänt cp som alla andra tisdagar, haha! det är skumt alltså!

nej nu borde jag  verkligen skynda mig lite!




båda bilderna är från västervikscupen 09'


Kommentarer
Postat av: stephanie

ELIN DU ÄR SÖT!

JAG SKULLE KOMMENTERA ALLA INLÄGG FRÅN OCH MED NU TÄNKTE JAG!

KOMMER BLI AWESOME, HAHAHAH!!



puss på dig sötan <3

2010-04-20 @ 20:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0