remember when we held on in the rain

förlåt för dålig uppdatering igår men jag hade fullt upp hela dagen!

på morgonen vaknade jag av att matilda ringde och väckte mig, tur det! för vi skulle åka till jönköping tillsammans, med min familj, det var egentligen mamma som skulle kolla på någonting!
blev mycket flumm eftersom vi inte setts på flera dagar, och jag älskar vårt flumm! hahah, skulle kunna skriva en hel bok om allt det, men ingen skulle fatta vår ruuliga humor!

Kom iallafall hem med en kjol från JC, öronhängen&trosor från VILA.

En sak som jag skulle kollat på i jönköping var en klänning som jag har tänkt att ha på mig på konfirmationen/skolavslutningen, och jag förklarar för matida hur den ser ut, och vi letar efter den länge, och när plötsligt stannar hon upp och säger "MEN DET ÄR JU DEN KLÄNNINGEN JAG HAR" , pucko är det enda jag kan säga (y) men jag älskar dig endååååå !

När jag kom hem satt jag, mamma och pappa och pratade i deras säng i över en timma, sen fick jag plötsligt panik och kom på att jag skulle hem till ludwig vid 7, och klockan var då 20 i. Så då åkte jag och träffade alexandra så åkte vi dit, till vad som skulle bli en filmkväll, men det blev en kväll med massa prat istället! det behövdes! kom hem runt 12 och däckade i min säng direkt, och idag sov jag till halv 12, otroligt skönt ska ni veta, och jag kommer aldrig orka upp imorgon till skolan,  längre lov ?! ja tackk!

den sista dagen på lovet ska jag ta tillvara på riktigt ordentligt, genom att bara ha en childag! och kanske träffa blenda lite också! :)


och....jag har fortfarande inga bilder på den här datorn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0