sånna chanser kommer en gång bara, aldrig att dem kommer två



1. jag tror jag är synsk, på riktigt. ända sen jag var liten har jag trott att jag kan säga saker som kommer hända. eller så är det bara riktigt jävla läskigt!

2. jag blir aldrig bra på kort.

3. varje kväll innan jag somnar kollar jag om jag verkligen har ställt in alarmet rätt säkert 10 gånger. men endå så blir det inte rätt ibland...

4. när jag var liten ville jag vara kille istället, och jag var en typisk killtjej när jag var liten!

5. jag oroar mig alltid för va andra ska tycka om mig, vilket inte är bra.

Kommentarer
Postat av: EBBA

Du är inte ensam om den sista lilla Elin!! :)



OCH DU BLIR VISST BRA PÅ KORT!!!

2010-04-04 @ 20:18:41
URL: http://ebbaabengtsson.blogg.se/
Postat av: Ludwig! :D

Nummer 2 stämmer inte det minsta:O

2010-04-05 @ 19:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0