she is a good girl, loves her mama

sådär ja!  nu är jag hemma från både utvecklingssamtal och konfirmationsmötesak!  och båda sakerna gick oväntat fort faktiskt.
och utvecklingssamtaler gick bra, solweig tycker att jag är en go och glad tjej som vill, och det är ju aldrig fel och få höra något sånt, och sen sa hon också att hon tyckte att det gick bättre för mig i matten också, och det blev jag glad att höraaaa, för jag har oroat mig för att det skulle blivit sämre! men icke!

imorgon är det fredag och jag älskar't!



bjuder på en egoosak, bara för att jag har bildbrist!

Kommentarer
Postat av: gabbiiiie

så söt är du min vän!

2010-04-18 @ 17:15:32
URL: http://gabriellagliitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0