So why you wanna break my heart again ?

idag har varit en underbar vårdag, vi har suttit ute på rasterna vid väggen och bara hängt, det är härligt ska ni veta! efter skolan satt jag och evelina där i två timmar och pratade om allt mella himmel och jord, vi köpte oss också en glass, det var mysigt! ♥
och när jag cyklade hem hade jag ingen fet vinterjacka heller, det var vårkänslor!

nu har jag precis ätit och ska snart åka iväg och träffa alle, sen åker vi vidare till storegårdsplanen och tar lagfoton, haha, usch jag hatar allt sånt där med foton, efter det stannar vi nog och kollar på matchen.

när jag kom hem idag såg jag att jag hade fått post, det var min 100 bilder som jag skickat efter från fujidirekt, så jäkla snygga bilder blev det alliihop och jag blir så glad när jag ser dem, eftersom alla väcker något starkt minne! så nu ska jag hitta någonstans att sätta in dem snyggt och prydligt!


nu måste jag åka,

later ♥


Kommentarer
Postat av: LINAAAA

sv; <3

2010-04-12 @ 17:22:24
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0