SOMMARTIDER HEY HEY, SOMMARTIDER

sitter och stör mig på att alla enfoton kommit upp på fotbollens hemsida nu, haha, så grymt fult kort. och ja, en gång internet, alltid internet. haha! så grymt ful bild.

evelina var här innan och det är var mycket trevligt, vi kollade bland annat på fotbolls filmen från 2005, det är läskigt hur alla förändras. men söta, ja det var vi! hahah! och riktigt proffsiga på att spela fotboll!

jag funderar på att bege mig ut och springa en sväng, ja så får det bli eftersom det är underbart väder och jag behöver röra på mig!




gyllene tider - sommartider !

bara för att det är riktigt mycket folk där och stämning som fan,  + att man får sommarkänslor när man lyssnar på låten! och MUMS på det !


Kommentarer
Postat av: Emma

om det där va nu, då så är jag där :D haha

...eller nått :P

2010-04-26 @ 20:49:07
URL: http://eimmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0