1 april

alright!

nu är det då påsklov, och nyss var det jullov. månaderna bara rusar förbi och det är underbart! dock kanske lite för snabbt ibland.
igår hann jag inte blogga någonting eftersom jag gjorde klart boken om kroppen, spanska sak och pluggade so.

nu har jag precis kollat klart på "den andra våldtäkten"  på svtplay, det är ju förjävligt och jag blir riktigt förbannad på alla idioter som "inte vet någonting". herreguuddddd..

igår fick vi våra omdömmen och de såg väll ungefär ut som i höstas, dock har jag tydligen höjt mig till VG i so, och jag blev så jävla glad när jag läste det! awesome, och provet idag gick ganska okej faktiskt!
jag måste faktiskt erkänna en sak, jag är riktigt stolt över mig själv!  (och NEJ,jag ska inte skryta nu !!!! )

-idag fick jag mvg på 2 svenska uppsatser.
-emir sa att jag tydligen hade fått mvg på mitt rum på bilden.
-vg på kemiprovet som jag trodde jag skulle få ig på.
-monica blev väldigt imponerad av min bok på spanskan!
-har som sagt höjt mig till ett VG i so.

så ikväll ska jag "fira" med att tjocka mig med riktigt mycket gott påskgodis. haha!
nej men det är riktigt härligt eftersom i sommras gick jag in stenhårt för att förbättra mig i skolan, och jag är glad att det har gått bra, men det kan verkligen bli myyyckket bättre!

nu ska jag gå upp (försöka iallafall, pga min jävla träningsvärk) och vara social mot mamma&pappa.

ha en riiiktigt bra skärtorsdag, och hoppas ni inte har blivit lurade allt för mycket, det har jag iallafall sluppit!  säger man änns sluppit ?!

P E A C E






bild från förra året, men jag älskar våren! THAT'S IT!







Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Glad påsk och hoppas att du får en bra helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 @ 09:31:08
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0