and now i'm free falling, free falling

vart har dagen tagit vägen ? 
klockan är redan tio över sju, det är helt sjukt!

och idag blev en sån där dag, som man inte gör någonting vettigt, bara sitter hemma och glor och tänker.. tänker på allting som händer runt omkring än, allt sånt som man inte änns hinner fundera på när det är en vanlig vardag. Sånt som man länge har velat tänka igenom, och när man äntligen gör det, så kan tankarna spridas och man kommer in på helt olika saker. haha

lite duktig har jag faktiskt varit, varit ute och sprungit två gånger + styrketränat. ganskariktigtmycketsuperduper skönt att få springa äntligen, eftersom min hals är bättre, men fortfarande inte bra!

nu ska jag fixa lite med min mobil, som vi ska skicka in på lagning, det glappar mellan mobilen och hörlurarna så jag kommer få ha min gamla coola röda mobil nu i en månad ungefär, men jag överlever nog antagligen ;)

nu ska jag fortsätta att spela free falling på repeat och gå upp och vara lite social con mi familia! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0