the way you move ain't fair, you know

har precis skrivit klart spanskan, vilket är väldigt skönt!  dock tog det 2 timmar, haha! fast jag gjorde väll en hel del imellan också..
nu är det bara so:n kvar, sen ska jag gå ut i solen, och jag får väll antagligen med mig världens bästa alexandra också! :))
jag älskar våra pratstunder, vi har alltid massor att prata om and i love it!

har ingentingg att berätta mer än att jag är riktigt glad idag, och det är vädrets&mina fina vänners förtjänst!

hahahha, vad ni än säger, så älskar jag bilden, den är från tyskland när vi åkte Colossos, och killen som sitter bakom elin gör ju bilden så jävla klockren, fast det roligaste är ju att han är helt random, vi känner honom inte! lite läskigt faktiskt, men endå kul!
jag saknar heide park!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0