who says I can't be free

liiiiiiite sådär småkul att det funkade att mobilblogga!

nu är jag iallafall hemma efter en riktigt rolig fredag i skolan, jag vet egentligen inte vad det var som gjorde den så rolig men rolig var den iallafall!
på engelskan spelade vi upp våra pjäser och HAHA, ah! inget mer om det, ni som går i min klass vet ju hur bra alla var ;) speciellt "evelina" hahha!
på svenskan hade vi oförberätt läsförståelse, det gick väll helt okej, eller det är väll vad man tänker när man lämnar in det, men när man efter frågar andra vad de har skrivit tänker man "fan, det skulle jag också skrivit", och då känns det plötsligt som det gick mycket sämre, någon som känner igen sig ?
idrotten planerade vi våra idrottslektioner och sen var det planerat att vi skulle ut och springa, men det blev softball istället, riktigt kul faktiskt!
sen är det allt det där sega som man verkligen inte orkar på en fredagseftermiddag efter en idrottslektion, alltså SO, och matte. fast endå gick både de lektionerna riktigt fort!

nu ska jag gå och ta tag i mitt liv och sluta vara sån jävla idiot :))



jag saknar fjälleennnn ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0