varför inte stänga av solen fort, för vi lever inte länge nog för att rätta till allt dom har gjort mot dig

10 saker du vill ha:
1. pengar i mängder
2. nya kläder 
3. min mobil tillbaka  
4. sommar som fan
5. skolavslutning
6. sommarjobb (y)
7. lars winnerbäck sommarturné biljett!
8. motivation till att plugga
9. motivation till att träna.
10. ett riktigt nice hår!  

9 musiker/band du älskar:
1. håkan hellström
2. lars winnerbäck
3. john mayer och sånt
4. mötley IBLAND
5. timo räisänen
6. melissa horn sometimes 
7.  -
8.  -
9.  - 

8 saker du gör varje dag:
1. skrattarr
2. sover
3. smsar
4. äterrr sånt jag inte borde :D
5. sjunger falskt till låtar jag älskar
6. sitter vid datorn 
7. pratar
8. funderarr

7 saker du tycker om:
1. vänner, över allt annat 
2. musiiiiccc
3. familj&släkt och allt sånt 
4. min mobil
5. lars winnerbäck
6. sena sommarkvällar med folk jag tycker om
7. spela fotbolll

6 favoriter:

1. film: allt med sån där weird humor i!
2. låt: just nu -  hey soul sister - train
3. bok: brukar inte läsa böcker
4. citat: glöm dina problem, imorgon kommer nya. 
5. årstid: sommaren,
6. spel: indiana jones ♥

5 senaste personerna som du gjort detta med:
1. kramat: linnea tror jag allt, eller så var det alle!
2. kysst: not your business ;)
3. skrattat: broooor
4. pratat: mamma.
5. ätit: mami&bror

4 dofter du gillar:

1. när man stryker kläder (y)
2. nybakat.
3. choklad
4. sommalukt

3 platser du vill besöka:

1. MIAMI
2. new york
3. thailand

2 högtider du älskar:

1. julen.
2. födelsedag.

1 person you’d marry on the spot:
1. timo räisänen ellerr håkan hellström! urgulliigga pojkar


Kommentarer
Postat av: Ludwig! :D

Jaså, själv har man ju varit i Maiami :D

2010-04-18 @ 16:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0