jag vet att det går över, men det är lika svårt för mig

FREDAG - and i like it!

känns som att vi inte har haft några lektioner idag, utan dagen bara har rullat på. på idrotten körde vi teori och sen gick vi iväg för att kolla på modevisning, en sak måste jag säga om att gå den där modevisningen - jag skulle aldrig våga/vilja gå som modell för hela skolan. att ha alla blickar på mig, jag skulle inte klara av det, antingen skulle jag få panik och bara springa runt och skrika, eller så skulle jag svimma av totalt.

idag när vi hade svenska kom jonas&solweig in och vill prata med våran klass, då berättade solweig att vi inte skulle ha henne  som handledare längre, så nu till hösten kommer jonas få allt ansvar. och jag kommer sakna solweig, m y c k e t!! eve  började gråta när hon sa det också, hehe.
jag fick förresten MVG på mitt svenska prov, båda delarna. väldigt nöjd&glad :)


efter skolan skulle jag och matilda åka på konfa-hjälp-till-sak, dom ska ha nån loppmarknad imorgon som vi ska hjälpa till med, och det var så otroligt många äkliga saker där, man ville bara spy! imorgon ska vi som sagt upp dit igen.

och på lördag-södang är det träningsläger här i eksjö, men jag kan bara vara med på söndag, även om jag inte inte har någon speciell lust måste jag, och jag tror det kan bli rätt kul endå!



ikväll blir det nog mys med film oså, ja, så får det bli!




jag behöver tid, jag behöver få tänka.
ingenting är självklart för mig, men ingenting är heller omöjligt. förlåt, igen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0