HEJ

dåååååliguppdatering igår men jag orkade/hann faktiskt inte.

i
vid 10 igår gav jag mig upp till sjönängen för träning, det var en riktigt rolig träning, dock gick det inte så bra. känns som det aldrig gör det nu för tiden, men jag anatar för att det nyss har varit vinter och jag inte har spelat på gräs på ett halvår ungefär. men kul var det, och soligt. mums på solen. och imorse märkte man att jag hade blivit litesolbränd eftersom mitt ansikte lyste rött. haha!
efter träningen gick vi till EBK stugan och åt lunch. sen tillbaka till juventum och de som hade soviut där plockade ihop sina saker,woho.
sen back till sjöängen och hade träning nummer 2. efter det HEM.

när jag kom hem träffade jag alle och vi gick och köpte glass och satte oss vid kyrkan och myste. tack för en mysig kväll bästaavän !♥ 

hahha, jag måste bara säga att jag nyss lyckades få ljud ut min datorn här i skolan, så nu sitter vi och lyssnar på soul sister - train.  cooollt!

nu ska jag kollaa emmas bloggg !hahha!

PUSSSS !


det blir nog dåligt med bloggandeden här veckan, jag orkar inte sitta inneoch nöta datorn när det är fint väder och man kan vara ute och steka!


elin valde bilden - bara för det är 73 dagar kvar nu ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0