jag slängde bort nån slags vän

ännu en torsdag har gåttt.

även denna var helt normal och ingenting ovanligt hände idag. på engelskan tog jonas in mig,matilda&rasmus i ett grupprum och vi fick snacka engelska, men det spårade ut rätt snabbt så nu lär jag ha ig i engelska!  härligt jobbat elin!
sista lektionen höll emma,moa och hilda i. vi hade handboll, HAH, vilket inte är min bästa sport precis.. haha! och imorgon ska vi spela hela lektionen..

imorgon är det redan fredag igen, det går så snaabbbbttt. och imorgon är det också valborg, ingenting är bestämt helt säkert än. men det finns ju planer :)! men alla verkar tycka att valborg är världens största grej, större än nyår.  antingen är det bara jag som är tråkig, men jag tycker verkligen inte att det är nått stort! 

nu ska jag snart äta och sen blir det att träffaa jennie och sen träning! :)



Kommentarer
Postat av: eluttt

ÄT MÄNNISKA !!!!!!!

2010-04-29 @ 19:53:39
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0