carrie anne - timo räisänen

hallådär ♥


idag har varit en vila-dag. har i stortsett inte gjort någonting vettigt, eller var ju i mariakapellet och var på den sista gudstjänsten, jag vet inte vad som hände där inne,men jag satt och skrattade åt allt smått, och att matilda sitter brevid mig och gör så jag skrattar ännu mer gör ju inte saken bättre...
efter det följde matilda med hem och vi skulle egntligen på filmkväll, men av några speciella skäl blev det inte av haha. vi får ta det en annan dag hörni! ♥

nu ska jag ta med mig mina halstabletter och en banan och sätta mig och kolla på hollywoodfruar! :))



bilden är ju som den är , men det handlar om att bjuda på sig själv ibland.  men.....
i misss youuuuuuu ! ♥

Kommentarer
Postat av: LINAAAAAAAAAAA

missssssss youu 2 <3

2010-04-05 @ 22:37:08
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0