och jag ramlar kär i dom som inte ens vet vem jag är

nyss hemkommen och mina fingrar har återgått till normal färg..

blenda och jag gjorde det vi var bäst på, nämligen att spela indiana jones!
gick hem runt halv 6, och begav mig då ut runt sjön och gick, träffade alle efter ett varv, efter det gick vi 3 varv till och pratade om allt och inget,  precis sånt jag älskar! sen träffade vi även ludwig och kevin och min kväll blev räddad! vädligt ruuulig liten pratstund där ja :))

vad jag verkligen vill ha nu, är  sommar! denna sommaren ska bli minst lika bra som förra! förra sommaren var underbar, i love u!

här kommer lite låtar som påminner sjukt mycket om i sommaren/våren 09'




sweet marie - timo räisänen


creep - timo räisänen


söndermarken - lars winnerbäck


innan mörkret faller - lars winnerbäck

för en lång lång tid - håkan hellström


och en massa andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0