if the whole world were more like me

allriiiiight! 

dagen i göteborg med världens bästa elin igår var den bästa dagen på länge! massor med kul, och dagen gick fortare än vanligt!
idag ska jag nog fota det som jag köpte, om jag orkar, och visa er senare! 
när vi åkte till göteborg på morgonen så satt jag och elin och planerade våran idrottslektion som vi ska ha, och det blev ganska bra faktiskt, men smarta som vi är..... så glömde vi lappen på tåget (y) tur dock att vi då inte är lika senila som våra muttraar, haha!

tack för en ruuulig dag iallafallll! ♥
det kommer en video i nästa inlägggg :)


måste bara säga att den där vitamin well, är väldigt överskattad!



nu ska jag duscha och sen antagligen träffa blenda som jag inte sett sen påskafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0